onsdag 9. mars 2011

Prosjektseminar.........

I dag har vi hatt prosjektseminar og alle har presentert temaer, og hva de vill skrive om. Alle hadde funnet gode temaer og jeg tror det blir gøy å høre om de erfaringene de får i praksisen som begynner neste uke... Det var også veldig lærerik å få konstruktive tilbakemeldiger på det som en hadde skrevet selv å høre hva andre tenker om min oppgave... Det gav meg mange gode innspill til ting jeg kan jobbe videre med......


I dag har Eilin bursdag så det blir spennende og se om vi får kake og skal ta burdagsdansen etter diksiland..... Det var kjempegøy sist en av jentene hadde burdag så plutselig satte de på korpsmusikk en jente spratt opp og til slutt var alle med på en slags dans......Når jeg hørte korpsmusikken var det litt rart å tenke på at jeg ikke skal hjem å se på når ungene går i tog i år....... Men sån er det...

Her på bildene ser dere et tre som står rett utenfor rommet mitt som det vokser noen rare frukter på som ser ut som sopp... Tror ikke at det går ann og spise de.... men jeg synes de er litt kule....


Her på dette bilde ser dere bilde av to blide søstre som bor i nabolandsbyen de elsker å bli tatt bilder av og de vill dere se på¨ganske " mange bilder av landbybarn her fra....



Her ser dere bilde av mangroveskog den er det ganske mye av her og det er trær som vokser i salt vann... Der for er de grønne og fine hele tiden og blir ikke påvirket av tørke..... Det som er tøft er at når det er så stor forskjell på lav og høy vann så ser man noen ganger røttene og de ser litt tøffe ut...... de henger liksom i lufta....
Ellers er mangroveskogen fredet og det er ikke lov og fjerne noe av den for å få finere strand.... Den er også en god beskyttelse mot tsunami bølger.....

Ingen kommentarer: